Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

«KEPKYPAΪKH ΠINAKOΘHKH»

«Πιντούρες σε σκάτουλα, στο πάτερο τσι νούνας»... 
στη «KEPKYPAΪKH ΠINAKOΘHKH»!

Σας καλώ στα εγκαίνια της πρώτης έκθεσης ζωγραφικής μου στην Κέρκυρα.  
Θα είναι ιδιαίτερη τιμή να σταθείτε αυτή τη σημαντική βραδιά (για εμένα) κοντά μου και να δείτε τα έργα μου... που, ας σημειωθεί, έχουν όλα σαν θέμα την παλιά Κέρκυρα!
Σας περιμένω... Tη Δευτέρα, στις 27 του Σεπτέμβρη, στις 20.00. στην «KEPKYPAΪKH ΠINAKOΘHKH» του κ. Μιχαήλ - Aγγέλου Βραδή... (I. Θεοτόκη 77, Κέρκυρα)

Με τιμή... Παναγιώτης Μαυρόπουλος - Σταυριώτης.
.............................................

ΔYO ΛOΓIA για τη ζωγραφική μου...

«Πιντούρες σε σκάτουλα, στο πάτερο τσι νούνας»! 
Στην Kερκυραϊκή Πινακοθήκη, αυτό το καιρό, εκθέτονται ζωγραφικοί πίνακες μου.  Είναι σκόνες, ακριλικά και σμάλτα σε μουσαμά, σε τελάρο... που έχουν υποστεί ελαφριά τεχνητή παλαίωση και έχουν πατιναριστεί με γυάλισμα. 
Η θεματολογία, η γκάμα χρωμάτων και ο τρόπος εκτέλεσης αυτών των ζωγραφικών έργων παραπέμπουν εσκεμμένα στην παλιά Κέρκυρα που δε γνωρίσαμε. Στους πίνακες παρουσιάζονται καθημερινές σκηνές «του τότε» ...όπως, φαντάζομαι ότι διαδραματίζονταν «τότε»! 
Αυτή, η ζωγραφική εργασία μου, φαινομενικά δείχνει να είναι αποκομμένη από τη μέχρι τώρα δουλειά μου*... (σε όσους τη γνωρίζουν). Ίσος, αυτή η εντύπωση, να δίνεται γιατί εσκεμμένα αποφάσισα να δουλέψω, τιμητικά για τον τόπο μου, έναν πρώτο κύκλο Kερκυραϊκών θεμάτων, δοσμένο με διαφορετικό από το συνηθισμένο - μέχρι τώρα - τρόπο*. 
Σε αυτό το κύκλο, θέλησα να φτιάξω «λαϊκές ζωγραφιές», θεματικά και μορφολογικά. Τα παραδοσιακά «φολκλορικά» θέματα, τα υλικά ζωγραφικής, η γκάμα των χρωμάτων, η παλαίωση και το γυάλισμα... συντέλεσαν στο να δημιουργηθεί αυτή η ενότητα «λαϊκών» έργων που, πιστεύω, σωστά τα ονομάζω... «Πιντούρες σε σκάτουλα, στο πάτερο τσι νούνας»! Μία φράση που άκουσα τυχαία και που με ενέπνευσε! 
Δηλαδή... Παλιές ζωγραφιές, που βρέθηκαν φυλαγμένες, σε ξύλινο κουτί, στο παλιό πατάρι της νουνάς μας!
Θα ήμουν ευτυχής, αν οι «Πιντούρες» μου, αρέσουν και στο φιλότεχνο Kερκυραϊκό  κοινό.

Παναγιώτης Μαυρόπουλος / Σταυριώτης
psmavro@yahoo.gr / psm@otenet.gr
................................

..........................................................
KEPKYPAΪKH ΠINAKOΘHKH
I. Θεοτόκη 77, Κέρκυρα 49100. Τηλ 26610 41085-6-7-8. Fax 26610 22544. 
E-mail info@corfuartgallery.com, www.corfuartgallery.com
Παράλληλη περιοδική έκθεση των Παναγιώτη Μαυρόπουλου και Δημήτρη Σοφιανού, στο ισόγειο εκθεσιακό χώρο της KEPKYPAΪKHΣ ΠINAKOΘHKHΣ του Κ. Μιχαήλ - Aγγέλου Βραδή. 
Eγκαίνια τη Δευτέρα 27 Σεπτέμβρη και ώρα 20.00.
..................................................... 
*Ιστοσελίδα που φιλοξενεί την τωρινή δουλεία του Παναγιώτη Μαυρόπουλου είναι...
http://pittouresseskatoula.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Κερκυρα
Η εφημεριδα της Κερκυραικης Εικαστικης Ενωσης. Επιμελεια Υλης: Η.Μεταλληνου